Landskrona BoIS affärsnätverk gör succé. Aldrig tidigare har så många företag varit anslutna till nätverket. Målet var 70 medlemmar och det målet är snart uppnått.

– Ja, det går bra, vi har knappt tappat några medlemmar från 2015 och är i stället fler än någonsin. Intresset att vara med tycks vara stort och de flesta kommer också regelbundet på våra nätverksträffar som vi har var tredje vecka, säger Anders Lindfors, ansvarig för nätverket i Landskrona BoIS. Intresset att vara med tycks vara stort och de flesta kommer också regelbundet på våra nätverksträffar som vi har var tredje vecka, säger Anders Lindfors, ansvarig för nätverket i Landskrona BoIS.

Från början var BoIS affärsnätverk unikt. Det var bara klubbens huvud- och guldpartners som fick vara med.
– Det ändrade vi på i fjol och lade till nätverkspartners, allt för att stärka nätverket med fler medlemmar som gynnar alla som är med. Nätverket träffas regelbundet och syftet är att skapa mervärde för våra partners genom fler möjligheter till affärer.
Frukostträffarna var tredje vecka är grunden men det sker också fler sammankomster, som till exempel träffar på lunchen, padelturneringar, hockeykvällar mm.

– BoIS betyder mycket för Landskrona och är det största varumärket. För oss är det självklart att synas tillsammans med BoIS och att samtidigt kunna knyta kontakter med andra företag på ett bra sätt, Christina Elbegårdh på Baker Tilly Saxos.

Göran Olsson, GO Biltvätt i Landskrona och Örestads Farmartjänst håller med:
– Man träffar många treviga företagsledare och skapar affärskontakter, som man inte hade gjort annars. För min del har jag haft mycket nytta av att vara medlem i BoIS affärsnätverk.

Text och foto: Bert Lundqvist

HUVUDPARTNERS

Logotyp för Oatly
Logotyp för Unibet
Logotyp för Volkswagen Syd
Logotyp för Puls
Logotyp för Ekbladhs
Logotyp för Serneke
Logotyp för Teamab
Logotyp för Ohlssons
Logotyp för Landskronahem
Logotyp för HSB Landskrona
Logotyp för Prenad

GULDPARTNERS