Förra årets kampanj “Hela IP” drog in över 3300 digitala biljetter. Nu har det blivit dags att uppfylla vårt löfte genom att konvertera de digitala biljetterna till fysiska platser på IP.

33 företag stod för köp av totalt 3300 digitala biljetter, alla öronmärkta för barn och ungdomar i Landskrona. Tack vare lättnader i restriktionerna kan vi nu uppfylla vårt löfte om att konvertera de digitala biljetterna till fysiska. Ett gäng barn och ungdomar kommer därför att ges möjlighet att gå på Landskrona IP redan nu på lördag.

Under året kommer vi att ge plats åt barn och ungdomar från Landskrona med hjälp av biljetterna från “Hela IP”.

Tack till er som köpte digitala biljetter:

AB Jansson & Partner

Advokatfirman Lindahl

Arkitektlaget

Bildeve

Bilhörnan i Landskrona AB

BMC AB

EY

Future IT Partner

Gabriel Munck

GO Biltvätt

Gummesson Kapital

Guts & Glory

Handelsbanken

Helsingborgs Racketklubb

Hemmakväll

HSB

HT Emballage

ICA Kvantum

InfoChannel

Kundpartner

Kvarteret Erikstorp

Landskrona Bygg AB

Landskronafamiljen

Landskronahem

Midroc

PEAB Byggservice AB

Serneke

Smurfit Kappa OnWell

SP Chark

Sundslivs AB

Swedbank AB

Växthuset i Tullstorp

XL-Bygg A-trä

HUVUDPARTNERS

Logotyp för Oatly
Logotyp för Unibet
Logotyp för Volkswagen Syd
Logotyp för Puls
Logotyp för Ekbladhs
Logotyp för Serneke
Logotyp för Teamab
Logotyp för Ohlssons
Logotyp för Landskronahem
Logotyp för HSB Landskrona
Logotyp för Prenad

GULDPARTNERS