
Förra årets kampanj ”Hela IP” drog in över 3300 digitala biljetter. Nu har det blivit dags att uppfylla vårt löfte genom att konvertera de digitala biljetterna till fysiska platser på IP.
33 företag stod för köp av totalt 3300 digitala biljetter, alla öronmärkta för barn och ungdomar i Landskrona. Tack vare lättnader i restriktionerna kan vi nu uppfylla vårt löfte om att konvertera de digitala biljetterna till fysiska. Ett gäng barn och ungdomar kommer därför att ges möjlighet att gå på Landskrona IP redan nu på lördag.
Under året kommer vi att ge plats åt barn och ungdomar från Landskrona med hjälp av biljetterna från ”Hela IP”.
Tack till er som köpte digitala biljetter:
AB Jansson & Partner
Advokatfirman Lindahl
Arkitektlaget
Bildeve
Bilhörnan i Landskrona AB
BMC AB
EY
Future IT Partner
Gabriel Munck
GO Biltvätt
Gummesson Kapital
Guts & Glory
Handelsbanken
Helsingborgs Racketklubb
Hemmakväll
HSB
HT Emballage
ICA Kvantum
InfoChannel
Kundpartner
Kvarteret Erikstorp
Landskrona Bygg AB
Landskronafamiljen
Landskronahem
Midroc
PEAB Byggservice AB
Serneke
Smurfit Kappa OnWell
SP Chark
Sundslivs AB
Swedbank AB
Växthuset i Tullstorp
XL-Bygg A-trä
- Bildbyrån